Kaninernna!!

Tingeling!
Snart ska jag gå ut till kaninnerna och hoppa med min kanin Sabina och min andra kanin som heter Agnes!!. Ni kommer få se lite bilder på dom sen!. Ja sen ska jag börja packa tills imorn kommer sakna mina djur som min katt Laban och mina kaniner och Theodor som är också är en  kanin som min syster och jag delar på kan man säga!!. Vi har 6 kaniner tot. Och snart 7 kaniner för vi ska köpa en till efter florida och para den med Theodor! hehhe. men hejdå jag bjöder på lite bilder!
Här är Sabia och hoppa kan hon:)¨
Den bruna är Agnes  och den som man ser nosen på är Candy och är mamman!( Hon är väldigt liten här på bilden)
/ Sarah
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0